vineri, 24 decembrie 2010

CRACIUN 2010


In asteptarea lui Mos Craciun, i-am pregatit BISCUITI TRUFFLE si o cana cu lapte cald.


 

Pentru ziua de Craciun m-am implicat in premiera in realizarea unor aperitive, a cozonacilor, am facut si o bauturica de exceptie si bineinteles....piesa mea de rezistenta : Casuta de Turta Dulce.
Dar sa le prezint pe rand :







Pentru copii m-am gandit sa fac ceva simpatic si care sa le faca placere : OMULETI DE ZAPADA




SPICED APPLE PUNCH  for Christmas..este o bautura specifica Craciunului, pe care, alaturi de Casuta de Turta Dulce, as vrea sa o fac in fiecare an de acum incolo, pentru ca este plina de miresmele acestei sarbatori...dar sa mai ajustez cantitatea de scortisoara ca sa placa la tot publicul :D.

















2 comentarii:

  1. Casuta de turta dulce....wow...absolut senzationala. Super!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa....e de mare efect, mai ales pentru copii.
    Numai ca nu s-a mancat in nici un an :D. Nimanui nu-i venea sa o strice...si ramanea asa, intacta :)).

    RăspundețiȘtergere