marți, 28 decembrie 2010

SPICED APPLE PUNCH for Christmas


O bautura incarcata de parfumul Craciunului...ghimbir..scortisoara..cuisoare..anason...
O bautura plina de vitamine si energie.

Iata ingredientele :
- 4-5 mere feliate (am pus 7)
- 1 cana macese (am folosit o cutie de ceai de macese, vrac)
- 1 mandarina feliata
- 2-3 felii lamaie (am pus 3)
- 2-3 bete scortisoara (am pus 2)
- 1 lingura nucsoara
- 1 lingura cuisoare
- 1 lingurita ghimbir
- 2 linguri condimente vin
- 400mL suc mere (nu am pus, de aceea am suplimentat cu merele)
- 1L apa.

Preparare : intr-o craticioara se pun toate ingredientele


 si se lasa pe aragaz, la foc mic timp de 1.5-2h, dupa care se strecoara (am folosit o strecuratoare fina precum cea de ceai) si se indulceste dupa preferinte cu zahar/miere. Eu am pus miere.


M-am inspirat de aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu