duminică, 8 mai 2011

SPECIALITATE DE MAMALIGUTA LA CUPTOR

mamaliga la cuptor
Este intr-adevar o altfel de mamaliguta, care mie mi-a placut foarte mult si am folosit-o drept garnitura la peste...dar a 2-a zi am mancat-o ca atare.

Ingrediente :
- 200g malai grisat
- 350ml apa
- 225ml lapte (in functie de consistenta se mai suplimenteaza cantitatea)
- 2 linguri unt
- 1 lingura branza de oi
- sare

Apoi mai avem nevoie de :
- 4-5 rosii tari, bine coapte
- 100g cascaval
- 2 linguri ulei
-ierburi aromate (busuioc, oregano, tarhon - uscate)
- sare

Preparare :
Se face o mamaliguta din apa, lapte, malai si sare, la care se adauga unt si branza de oi. Dupa ce s-a fiert am rasturnat-o intr-o forma de chec si am lasat-o sa se raceasca, dupa care am taiat-o felii.
Feliile de mamaliga le-am asezat intr-o forma de jena, unsa cu ulei, pe doua siruri paralele, intre care am intercalat feliile de rosii. Presaram apoi ierburile aromate


 si asezam peste rosii, feliile de cascaval.
Se introduce forma la cuptor pt 20 min pana se rumeneste la suprafata.
mamaliga la cuptor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu